keno
 
Καλώς ήρθες Επισκέπτη
Πρόσφατα Θέματα
» Ιστορία ????????
Χθες στις 18:36 από PhoenixGR

» σχολες
13.12.17 11:30 από PhoenixGR

» Σειρές
11.12.17 15:04 από kat cat

» Σε ποια σχολή θέλετε να περάσετε;
11.12.17 11:34 από PhoenixGR

» μαθηματικά 2ου πεδίου
11.12.17 4:38 από eksetaseis2018

» μαθήματα πανελληνίων 2ου πεδίου
11.12.17 4:13 από eksetaseis2018

» Θεωρητική 2018
10.12.17 15:27 από patatita

» Δινω φετος. Θετικη κατευθυνση
09.12.17 19:44 από Andriana P.

» Ελάτε να γνωριστούμε!
30.11.17 14:40 από daydreamer

» Συμβουλευτική για πανελληνιες
26.11.17 20:33 από alatsidis

» Πως στέλνω μηνύματα στην κοινότητα ;
25.11.17 12:29 από Study4u

» Μοιράσου μαζί μας τις σκέψεις σου
25.11.17 11:15 από ele99

» Ποιοι θελουν να περασουν Χημικο και σε ποια πολη θελετεεε?
24.11.17 1:46 από marinak

» Προγραμμα
12.11.17 16:02 από Brendamariakas

» Γνωμες
12.11.17 7:43 από kat cat

» Πανελλήνιες 2η φορά !
09.11.17 7:24 από kat cat

» οι σκεψεις μου!
05.11.17 14:01 από ele99

» ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΉΜΑΤΑ
02.11.17 14:53 από Dimitriakas

» Σκεφτομαι να ξαναδωσω
30.10.17 19:36 από Zoi89

» Παροχές για Φοιτητές
29.10.17 12:18 από Sofitefaa

Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
PhoenixGR
 
patatita
 
eksetaseis2018
 
Andriana P.
 
kat cat
 
annamikaelson13
 

Παρόντες χρήστες
Επισκέπτες : 0
«Μυστικοί» : 0
Μέλη : 0
Συνδεδεμένοι :
Refresh
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 1503, στις 27.05.16 23:35
Συνολικοί επισκέπτες







Thema Aplo Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας/Ενημέρωσης/Πολιτισμού (3, Ε)

Δημοσίευση από Γκουρού Την / Το 03.02.17 21:34

Στην ομάδα αυτή ανήκουν τα τμήματα: 

  • Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είναι ενταγμένο στη Σχολή Οικονομικών & Πολιτικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1991. Κωδ. Μηχανογραφικού: 147
  • Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι ενταγμένο στη Σχολή Οικονομικών & Πολιτικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1990. Κωδ. Μηχανογραφικού: 148 
  • Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειου Πανεπιστημίου (Αθήνα) και είναι ενταγμένο στη Σχολή Διεθνών Σπουδών Επικοινωνίας και Πολιτισμού του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1990. Κωδ. Μηχανογραφικού: 153


Για την εισαγωγή στα τμήματα αυτά απαιτείται εξέταση σε ένα από τα τέσσερα ειδικά μαθήματα: "Αγγλική Γλώσσα", "Γαλλική Γλώσσα", "Γερμανική Γλώσσα", "Ιταλική Γλώσσα". Ο συντελεστής του ειδικού μαθήματος είναι 1 (ο βαθμός που θα γράψει ο υποψήφιος πολλαπλασιάζεται με το 100).

Σκοπός - Αντικείμενο Σπουδών: Σκοπός των Τμημάτων αυτών είναι η κατάρτιση ειδικών στην Επιστήμη της Επικοινωνίας και στις τεχνικές της κλασικής αλλά και ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας, να παρέχουν την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική γνώση της επιστήμης της Επικοινωνίας, της άσκησης της Δημοσιογραφίας και να ερευνούν θέματα που σχετίζονται με το αντικείμενο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Στους στόχους των τμημάτων συγκαταλέγονται, σε γενικές γραμμές, και τα εξής: 

  • Η θεωρητική και ιστορικο-εμπειρική διερεύνηση του φαινομένου της επικοινωνίας τόσο σε διδακτικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο.
  • Η πρακτική άσκηση των φοιτητών στον χώρο των μέσων (έντυπος λόγος, ραδιόφωνο, πολιτιστική διαχείριση, νέες τεχνολογίες, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, ρητορική).
  • Η κατάρτιση δημοσιογράφων και στελεχών για τον ημερήσιο και περιοδικό τύπο, καθώς και για τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
  • Η κατάρτιση πολιτιστικών διαχειριστών, επικοινωνιολόγων, διαφημιστών, ειδικών στις δημόσιες σχέσεις, καθώς και στελεχών όλων των μορφών επικοινωνίας και ενημέρωσης.


Όσον αφορά στους σπουδαστές τους, στόχος των τμημάτων είναι να διαθέτουν κατά την αποφοίτηση τους, τα παρακάτω προσόντα: 

  • Επικοινωνιακή ικανότητα: επάρκεια στο γραπτό και προφορικό λόγο, στη συλλογή πληροφοριών, στον έλεγχο δεδομένων, στη σύνθεση ιδεών, στη μεθοδική έρευνα.
  • Τεχνολογική ικανότητα: αποτελεσματική γνώση και χρήση των επικοινωνιακών συστημάτων και των κοινωνικών επιδράσεων τους, εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες.
  • Φιλοσοφική προπαιδεία: κατανόηση του φιλοσοφικού, ιστορικού και ηθικού πλαισίου των ΜΜΕ, γενικότερη γνώση του πεδίου των ιδεών που διαμόρφωσαν το αίτημα για μια ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία. 
  • Πολιτιστική εξοικείωση: επάρκεια στην αναγνώριση της πολιτισμικής πραγματικότητας και στη σύνδεση της με το παρελθόν, κατανόηση των κυρίων πολιτισμικών συμβολών και γενική γνώση της ιστορίας των τεχνών και της λογοτεχνίας.
  • Κριτική σκέψη: ικανότητα κριτικής ανάλυσης των ΜΜΕ και κριτικής αντιμετώπισης των κοινωνικών φαινομένων. 
  • Επαγγελματική υπευθυνότητα: αναγνώριση των ευθυνών του ατόμου ως παραγωγού ή ως αποδέκτη πληροφοριών σε μια δημοκρατική κοινωνία και σε μια εποχή που κυριαρχούν τα ΜΜΕ. 
  • Γνώση της αγοράς: ικανότητα σύνδεσης της γνώσης που αποκτάται σε συνθήκες ακαδημαϊκής διδασκαλίας με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.


Προγράμματα Σπουδών:

  • Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας)
    Κατευθύνσεις: 1. Δημοσιογραφίας, 2. Mέσων Mαζικής Eπικοινωνίας. 
    Εργαστήρια: 1. Εφαρμογών Πληροφορικής στα Μ.Μ.Ε., 2. Ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε. (περιλαμβάνει και Studio Hχογράφησης, Tηλεοπτικής Λήψης και Eλέγχου). 
    Οι φοιτητές του τμήματος υποχρεούνται να επιλέξουν (να παρακολουθήσουν και να εξεταστούν) δύο από τις τρεις προσφερόμενες ξένες γλώσσες. 
  • Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών (Επικοινωνίας & Mέσων Mαζικής Ενημέρωσης)
    Τομείς: 1. Κοινωνικής & Πολιτικής Ανάλυσης της Επικοινωνίας, 2. Πολιτισμού, Περιβάλλοντος Επικοινωνιακών Εφαρμογών & Τεχνολογίας, 3. Ψυχολογίας της Επικοινωνίας, Επικοινωνιακών Πρακτικών & Σχεδιασμού. 
    Εργαστήρια: 1. Τεχνών και Πολιτισμικής Διαχείρισης, 2. Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, 3. Ψυχολογικών Εφαρμογών και Επικοινωνιακού Σχεδιασμού, 4. Κοινωνικής Έρευνας στα ΜΜΕ, 5. Οπτικοακουστικών Μέσων.
  • Τμήμα Πάντειου Πανεπιστημίου (Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού)
    Τομείς: 1. Επικοινωνίας, 2. Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, 3. Πολιτιστικής Διαχείρισης. 
    Κατευθύνσεις: 1. Πολιτισμού και Πολιτιστικής Διαχείρισης, 2. Μέσων Επικοινωνίας, 3. Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων. 
    Εργαστήρια: Media Lab: 1. Δημοσιογραφίας, 2. Νέων Τεχνολογιών, 3. Διαφήμισης και Δημόσιων Σχέσεων, 4. Πολιτισμού, 5. Ρητορικής και Λόγου.


Ενδεικτικά μαθήματα:

Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: Εισαγωγή στην Επικοινωνία, Γραφή Είδησης Ρεπορτάζ, Σύγχρονη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία, Πολιτικά Συστήματα και Θεσμοί, Τεχνικές Συγγραφής, Κοινωνική Ιστορία των ΜΜΕ, Ανάλυση Δημοσιογραφικού Λόγου, Νεοελληνικός Πολιτισμός, Κοινωνιολογία της Μαζικής Επικοινωνίας, Κοινωνική Ψυχολογία και ΜΜΕ, Δημοσιογραφική Ηθική και Δεοντολογία, ΜΜΕ και Πολιτισμός, Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία, Ηλεκτρονικά MME, Μέθοδοι Έρευνας Μαζικής Επικοινωνίας, Τεχνικές Δημοσιογραφικής Έρευνας και Συνέντευξης, Διαφήμιση και Επικοινωνία κ.ά. 

Τμήμα Πανεπιστημίου Αθήνας: Ψυχολογία της Επικοινωνίας, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Κοινωνική Θεωρία, Θεωρία της Επικοινωνίας, Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Θεωρία και Πρακτική της Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας, Θεωρίες της Μαζικής Επικοινωνίας, Αισθητική και Επικοινωνία, Κοινωνική Ψυχολογία, Πολιτική Θεωρία, Γνωστικοί και Συναισθηματικοί Παράγοντες στην Επικοινωνία, Φιλοσοφία της Επικοινωνίας και Πολιτισμός, Λειτουργία και Πρακτικές της Δημοσιογραφίας, Ελληνικό Πολιτικό Σύστημα, Κοινωνικοί Θεσμοί και Κοινωνικές Μεταβολές στην Ελλάδα, Διαχείριση δημοσιογραφικών πηγών, Διοίκηση κα Μάρκετινγκ των ΜΜΕ, Ρητορική, Πολιτική κουλτούρα, Κοινή γνώμη & Επικοινωνία, Αισθητική και Πολιτική: τα Νεωτερικά Ρεύματα στον Κινηματογράφο, Αθλητισμός και ΜΜΕ, Διεθνοποίηση της Επικοινωνίας, Δίκαιο της Πληροφόρησης κ.ά. 

Τμήμα Παντείου Πανεπιστημίου: Θεωρία της Επικοινωνίας, Η Τέχνη του Λόγου Δημιουργική Γραφή, Εισαγωγή στα Μέσα και την Μαζική Επικοινωνία, Εισαγωγή στην Κοινωνική Θεωρία και Έρευνα, Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία, Κοινωνιολογία των Μέσων, Δημόσια Επικοινωνία, ΜΜΕ και κοινή γνώμη, Πολιτική Επιστήμη, Εισαγωγή στην Ιστορία της Τέχνης, Αρχές Marketing: Προϊόντα, Υπηρεσίες, Πολιτισμός, Εισαγωγή στην Πολιτική Οικονομία, Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία, Πολιτιστική Πολιτική, Φιλοσοφία των Μέσων, Αισθητική των Μέσων, Θεωρίες των Μέσων, Οπτικός Πολιτισμός, Ιστορία της Τέχνης, Ιστορία των Πολιτικών Ιδεών, Μουσική και Επικοινωνία, Ιστορία του Θεάτρου κ.ά. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα μπορείτε να βρείτε στους δικτυακούς τόπους των τμημάτων. 

Διάρκεια φοίτησης: 8 εξάμηνα. 

Μεταπτυχιακά Προγράμματα που προσφέρουν τα τμήματα (*): 

Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης: 

  • Δημοσιογραφία & Επικοινωνία, με ειδικεύσεις: 1. Δημοσιογραφία & τα Νέα Μέσα Επικοινωνίας, 2. Επικοινωνία & Πολιτισμός (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 1306/Β/07-07-2008)
  • Δημοσιογραφία & Μ.Μ.Ε. (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1306/Β/07-07-2008)
  • Προηγμένα Συστήματα Η/Υ & Επικοινωνιών με ειδικεύσεις: 1. Δικτυακή Υπολογιστική - Ηλεκτρονικό Εμπόριο, 2. Νοήμονα Συστήματα, 3. Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών του Ήχου & της Εικόνας για την Εκπαίδευση & την Παραγωγή (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)
  • Προηγμένα Συστήματα Η/Υ & Επικοινωνιών με τίτλο 1. του Διδάκτορα Μηχανικού του Τμήματος Η.Μ.Μ.Υ., 2. του Διδάκτορα του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Τ.Η.Μ.Μ.Υ.) (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Δ.Δ.)


Επικοινωνίας & Mέσων Mαζικής Ενημέρωσης Πανεπιστημίου Αθηνών: 

  • Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού με κατευθύνσεις: 1. Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα, 2. Πολιτική Επικοινωνία και Νέα Μέσα, 3. Πολιτισμικές και Κινηματογραφικές Σπουδές, 4. Συγκρούσεις και Επικοινωνία, 5. Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)
  • Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)
  • Μουσική Κουλτούρα & Επικοινωνία - ανθρωπολογικές & επικοινωνιακές προσεγγίσεις της μουσικής (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)
  • Μουσική Κουλτούρα & Επικοινωνία (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)
  • Διαχείριση Συγκρούσεων και Επικοινωνία.


Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού Πάντειου Πανεπιστημίου: 

  • Πολιτιστική Πολιτική, Διοίκηση & Επικοινωνία (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)
  • Ψυχολογία & Μ.Μ.Ε. (Συμμετέχει, Διατμηματικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)
  • Πολιτιστική Διαχείριση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)


(*) "Έδρα": Το τμήμα είναι η έδρα του μεταπτυχιακού προγράμματος, "Συμμετέχει": Το τμήμα συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, "Μ.Δ.Ε.": Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, "Δ.Δ.": Διδακτορικό Δίπλωμα. 

Εκτός από τα παραπάνω μεταπτυχιακά, οι απόφοιτοι των τμημάτων μπορούν να παρακολουθήσουν μεταπτυχιακά προγράμματα σε παρεμφερή γνωστικά αντικείμενα, όπως ψυχολογία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, επικοινωνία, μάρκετινγκ κ.ά. 

Επαγγελματικά Δικαιώματα Αποφοίτων:

Οι απόφοιτοι των τμημάτων μπορούν, κατά κύριο λόγο, να εργαστούν ως δημοσιογράφοι (συντάκτες ή ρεπόρτερς), ως διαφημιστές, ως επικοινωνιολόγοι, ως κριτικοί τέχνης και ως στελέχη δημοσίων σχέσεων.

Τα παραπάνω επαγγέλματα δεν έχουν συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα, που σημαίνει ότι δεν αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση κάποιος να έχει τελειώσει κάποιο συγκεκριμένο τμήμα για να ασκήσει αυτά τα επαγγέλματα. 

Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων: 

  • Δημοσιογράφοι στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό τύπο.
  • Πολιτιστικά στελέχη.
  • Στελέχη δημοσίων σχέσεων.
  • Σύμβουλοι επικοινωνίας.
  • Διαφήμιση.
  • Σε υπηρεσίες του υπουργείου Τύπου.
  • Ως εμπειρογνώμονες των Μ.Μ.Ε.


Περιγραφή Επαγγελμάτων Κλάδου:

Δημοσιογράφος: Ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις, πληροφορίες, σχόλια και ανταποκρίσεις για όσα συμβαίνουν στη χώρα του ή στη διεθνή κοινότητα. Αρχικά εντοπίζει το θέμα που θέλει να παρουσιάσει. Στη συνέχεια, ερευνά το θέμα του πολύπλευρα, προκειμένου να συλλέξει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Παίρνει συνεντεύξεις τις οποίες μαγνητοφωνεί ή βιντεοσκοπεί, απευθύνεται σε διάφορες πηγές για να εξακριβώσει λεπτομέρειες και να διασταυρώσει τις πληροφορίες που συγκεντρώνει και συνδυάζει τα στοιχεία που έχει στην διάθεσή του προκειμένου να παρουσιάσει το θέμα και το αποτέλεσμα της έρευνάς του στο κοινό. Αν η παρουσίαση αυτή έχει τη μορφή άρθρου σε έντυπα μέσα, αναλαμβάνει να συντάξει το κείμενο και να κάνει όλες τις απαραίτητες διορθώσεις που χρειάζονται για τη δημοσίευση του. Αν έχει τη μορφή τηλεοπτικής ή ραδιοφωνικής εκπομπής, χρειάζεται να έρθει σε επαφή με τους προσκεκλημένους στην εκπομπή του, να συλλέξει και να επεξεργαστεί το υλικό της συζήτησης, να αναλάβει τον συντονισμό της συζήτησης, να συνεργαστεί με τον τεχνικό για το μοντάζ της τηλεοπτικής εκπομπής, καθώς και με τον σκηνοθέτη και όλους τους τεχνικούς που εμπλέκονται στο γύρισμα μιας εκπομπής. Ανάλογα με τη θεματολογία στην οποία έχει εξειδικευθεί και το είδος του συγκεκριμένου τομέα στον οποίον απασχολείται, ο δημοσιογράφος μπορεί να είναι ανταποκριτής στο εξωτερικό, αρθρογράφος, οικονομικός αναλυτής, πολιτικός συντάκτης, αθλητικογράφος, ειδικευμένος σε διάφορα κοινωνικά και άλλα θέματα, παρουσιαστής προγραμμάτων, εκφωνητής ειδήσεων, ελεύθερος ανταποκριτής ή συνεργάτης, αστυνομικός ή πολεμικός ανταποκριτής. 

Κριτικός Τέχνης: είναι το άτομο που αναλύει και αξιολογεί βιβλία, άρθρα, ποιητικές συλλογές, θεατρικές παραστάσεις και κινηματογραφικές ταινίες. Στόχος του κριτικού τέχνης είναι να εξετάσει αναλυτικά και να παρουσιάσει στον κόσμο τις πτυχές ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ποιήματος, κινηματογραφικού έργου, μουσικής σύνθεσης, θεατρικής παράστασης ή τηλεοπτικής παραγωγής. 

Διαφημιστής: είναι το πρόσωπο που αναλαμβάνει να επινοήσει, να σχεδιάσει και να εφαρμόσει την καμπάνια για την προβολή και προώθηση ενός προϊόντος ή κάποιας υπηρεσίας. Ειδικότερα, σκοπός του διαφημιστή είναι να δημιουργήσει θετική εικόνα για ένα προϊόν ή κάποια υπηρεσία ή ακόμη για έναν φορέα, έναν οργανισμό προς το ευρύ ή το ειδικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Επικοινωνιολόγος: ασχολείται με τον επιστημονικό σχεδιασμό, τον συντονισμό και την εκτέλεση στρατηγικών προγραμμάτων, με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πολιτικής ατόμων, οργανισμών ή φορέων. Στο πλαίσιο της εκτέλεσης ενός προγράμματος ανάπτυξης επικοινωνιακής πολιτικής, οι κύριες δραστηριότητες του επικοινωνιολόγου περιλαμβάνουν την επαφή με τους πελάτες, την έρευνα για τις ανάγκες και το προφίλ του πελάτη, τον σχεδιασμό και τον συντονισμό του στρατηγικού προγράμματος δράσης, την κατασκευή επικοινωνιακού υλικού και την επικοινωνία με τα μέσα προβολής. 

Στέλεχος δημοσίων σχέσεων: Υπεύθυνος για την εικόνα μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού, ενός σωματείου προς την εγχώρια ή διεθνή κοινή γνώμη ή προς τους πελάτες και το ειδικότερο κοινό στο οποίο απευθύνονται. Πιο συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων φροντίζει για τη δημιουργία ευνοϊκής εικόνας και γενικότερα για την προβολή της επιχείρησης ή του οργανισμού που εκπροσωπεί προς το ευρύ ή ειδικό κοινό στο οποίο απευθύνονται. 

Επιστημονικοί Φορείς - Επαγγελματικές Οργανώσεις:


Δικτυακοί τόποι Τμημάτων
Administrator
avatar
Γκουρού
Points : 1040

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης