keno
 
Καλώς ήρθες Επισκέπτη
Πρόσφατα Θέματα
» Ποιοι θελουν να περασουν Χημικο και σε ποια πολη θελετεεε?
Χθες στις 1:46 από marinak

» Σε ποια σχολή θέλετε να περάσετε;
21.11.17 18:47 από Hopeless hip hop romantic

» Μοιράσου μαζί μας τις σκέψεις σου
19.11.17 23:12 από _annamaria_j

» Ελάτε να γνωριστούμε!
18.11.17 10:54 από Miloudi

» Προγραμμα
12.11.17 16:02 από Brendamariakas

» Γνωμες
12.11.17 7:43 από kat cat

» Πανελλήνιες 2η φορά !
09.11.17 7:24 από kat cat

» οι σκεψεις μου!
05.11.17 14:01 από ele99

» ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΉΜΑΤΑ
02.11.17 14:53 από Dimitriakas

» Σκεφτομαι να ξαναδωσω
30.10.17 19:36 από Zoi89

» Παροχές για Φοιτητές
29.10.17 12:18 από Sofitefaa

» Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης (2, Ι, Ε)
28.10.17 20:11 από Γκουρού

» Γραφιστικής (ΙΙ, Ε)
28.10.17 20:10 από Γκουρού

» Διεθνούς Εμπορίου
28.10.17 20:10 από Γκουρού

» Διοίκησης Επιχειρήσεων (14)
28.10.17 20:08 από Γκουρού

» Διοίκησης Μονάδων Υγείας & Πρόνοιας (2)
28.10.17 20:07 από Γκουρού

» Διοίκησης, Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων (2)
28.10.17 20:07 από Γκουρού

» Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (2)
28.10.17 20:06 από Γκουρού

» Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχ/σεων Φιλοξενίας (8, Ε)
28.10.17 20:05 από Γκουρού

» Εμπορίας & Διαφήμισης
28.10.17 20:05 από Γκουρού

Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
kat cat
 
ele99
 
aoratos
 
Brendamariakas
 
Savvi Xatz
 
Jenulili
 
Hopeless hip hop romantic
 
Demy2000
 
greg7
 
Miloudi
 

Παρόντες χρήστες
Επισκέπτες : 0
«Μυστικοί» : 0
Μέλη : 0
Συνδεδεμένοι :
Refresh
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 1503, στις 27.05.16 23:35
Συνολικοί επισκέπτες







Thema Aplo Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών / Επιστημών Προσχολικής Εκπ/σης & Αγωγής (9, I, III, IV)

Δημοσίευση από Γκουρού Την / Το 28.10.17 1:23

Στην ομάδα αυτή ανήκουν τα τμήματα των Πανεπιστημίων: 
Αθηνών "Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1987. Κωδ. Μηχανογραφικού: 154.

Θεσσαλονίκης "Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης", το οποίο είναι ενταγμένο στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 134.

Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα τη Φλώρινα, "Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών", το οποίο είναι ενταγμένο στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1994. Κωδ. Μηχανογραφικού: 341.

Πατρών "Επιστημών της Εκπ/σης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 136.

Ιωαννίνων "Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1987. Κωδ. Μηχανογραφικού: 156.

Θράκης, με έδρα την Αλεξανδρούπολη, "Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1987. Κωδ. Μηχανογραφικού: 160.

Κρήτης, με έδρα το Ρέθυμνο, "Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1987. Κωδ. Μηχανογραφικού: 158.

Αιγαίου, με έδρα τη Ρόδο, "Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 162.

Θεσσαλίας, με έδρα τον Βόλο, "Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης", το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Οικονομικών, Κοινωνικών & Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 166.


Στα τμήματα υπάρχει πρόσβαση από τα Επιστημονικά Πεδία Ι, II, III και ΙV.

Σκοπός - Αντικείμενο Σπουδών: Σκοπός των τμημάτων αυτών είναι η έρευνα και παραγωγή γνώσης στην επιστήμη της προσχολικής αγωγής και η παιδαγωγική κατάρτιση ατόμων που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. 

Οργάνωση Σπουδών:
Τμήμα Παν. Αθηνών (Εκπαίδευσης & Αγωγής στην προσχολική ηλικία).
Ενότητες Μαθημάτων: 1. Παιδαγωγικής, 2. Ψυχολογίας, 3. Κοινωνικών Επιστημών, 4. Μεθοδολογίας / Επιστημολογίας, 5. Θετικών Επιστημών και Εκπ/σης, 6. Αγωγής στις Τέχνες, 7. Γενικής Παιδείας, 8. Ξένης Γλώσσας. 
Εργαστήρια: 1. Εφαρμοσμένης Τεχνολογίας, 2. Ψυχολογίας, 3. Φυσικών Επιστημών, 4. Τεχνών 

Τμήμα Παν. Θεσσαλονίκης (Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης).
Τομείς: 1. Αισθητικής Παιδείας, 2. Γλώσσας και Ιστορίας, 3. Παιδαγωγικής, 4. Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής. 
Εργαστήριο: Νέων Τεχνολογιών 

Τμήμα Παν. Δυτικής Μακεδονίας (Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών).
Εργαστήριο: 1. Μελέτης της Γλώσσας και των Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας, 2. Αγωγής για το Βιβλίο - Βιβλιολογείον 

Τμήμα Παν. Πατρών (Επιστημών της Εκπ/σης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία)
Τομείς: 1. Γνωστικής & Διαφορικής Ανάλυσης, 2. Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής, 3. Κοινωνικής Θεωρίας & Ανάλυσης. 
Εργαστήρια: 1. Πειραματικής Ψυχολογίας της Εκπαίδευσης και της Διδακτικής των Επιστημών, 2. Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών, 3. Γλώσσας και Λογοτεχνίας, 4. Κοινωνιολογίας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, 5. Ειδικής Αγωγής. 

Τμήμα Παν. Ιωαννίνων (Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών)
Ενότητες Μαθημάτων: 1. Παιδαγωγικής, 2. Ψυχολογίας -Ειδικής Αγωγής, 3. Θετικών Επιστημών στην Εκπαίδευση, 4. Γενικής Παιδείας, 5. Τέχνης και Εκπαίδευσης. 
Εργαστήρια: 1. Παιδαγωγικής, 2. Εξελικτικής Ψυχολογίας, 3. Ειδικής & Θεραπευτικής Αγωγής, 4. Νέων Τεχνολογιών & Εκπαίδευσης από Απόσταση, 5. Ιστορίας της Νεότερης Ελλάδας & Νεοελληνικού Πολιτισμού. 

Τμήμα Παν. Θράκης (Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία)
Ενότητες Μαθημάτων: 1. Κοινωνία και εκπαίδευση, 2. Ψυχολογία, 3. Παιδαγωγική - Διδακτική, 4. Πολιτισμός, 5. Θετικές Επιστήμες, 6. Μεθοδολογία, 7. Γλώσσες. 
Εργαστήρια: 1. Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Διοίκησης, 2. Ψυχολογίας Παιδιού, 3. Πληροφορικής, 4. Έρευνας και Επικοινωνίας για το Περιβάλλον και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. 
Επίσης μη θεσμοθετημένα εργαστήρια: Ξένων Γλωσσών, Εικαστικών και Κατασκευής Παιδαγωγικού Υλικού, Ψυχοκινητικής. 

Τμήμα Παν. Κρήτης (Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης)
Κατευθύνσεις: 1. Παιδαγωγική, 2. Ψυχολογική. 
Εργαστήρια: 1. Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών, 2. Ψυχολογικής Έρευνας, 3. Θεατρικής και Εικαστικής Παιδείας, 4. Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής. 

Τμήμα Παν. Αιγαίου (Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού)
Εργαστήρια: 1. Παιδαγωγικών και Ψυχολογικών Ερευνών και των Εφαρμογών τους, 2. Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής, 3. Παιδικού Βιβλίου, Λόγου και Θεατρικού Παιχνιδιού, 4. Εκπαιδευτικών και Κοινωνικών Ερευνών, 5. Πειραματικής Ψυχολογίας, Ψυχομετρικών Ερευνών και Κλινικών Εφαρμογών, 6. Εφαρμοσμένης Έρευνας για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγωγή. 

Τμήμα Παν. Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης)
Ενότητες Μαθημάτων: 1. Θετικές επιστήμες, τεχνολογία, 2. Ιστορία, γλώσσα, λογοτεχνία, 3. Παιδαγωγικά, 4. Τέχνες, 5. Ψυχολογία. 
Εργαστήρια: 1. Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής, 2. Εξελικτικής Ψυχολογίας και Ψυχοπαθολογίας, 3. Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, 4. Λόγου και Πολιτισμού, 5.Θετικών Επιστημών και Τεχνολογιών, 6. Μουσειακής Έρευνας και Εκπαίδευσης.


Ενδεικτικά Μαθήματα: Επιστήμες της Αγωγής, Προσχολική Παιδαγωγική, Κοινωνιολογία, Ψυχολογία, Αγωγή Υγείας, Παιδαγωγικά Μοντέλα στην Προσχολική Εκπ/ση, Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική Εκπ/ση, Διδακτική (της Γλώσσας, των Μαθηματικών, των Εικαστικών Τεχνών), Νεοελληνική Ιστορία, Σύγχρονες Τάσεις Παιδαγωγικής, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Θεωρίες Μάθησης, Ιστορία Προσχολικής Εκπαίδευσης, Αισώπειοι και Λαϊκοί Μύθοι, Ψυχοπαθολογία του Παιδιού, Ψυχοκινητική, Ειδική Αγωγή, Οικολογία, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Νέες Τεχνολογίες και Διδακτικά Μέσα, Μαθησιακές Διαφορές και Δυσκολίες, Διαταραχές του Λόγου, Παιδική Λογοτεχνία, Κουκλοθέατρο, Θεατρικό Παιχνίδι, Θεατρολογία, Ιστορία Τέχνης κ.ά. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα μπορείτε να βρείτε στους δικτυακούς τόπους των τμημάτων. 

Διάρκεια φοίτησης: 8 εξάμηνα. 

Μεταπτυχιακά Προγράμματα που προσφέρουν τα τμήματα (*): 

Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Παν. Αθηνών:
Πολιτική Επιστήμη & Κοινωνιολογία (Συμμετέχει, Διατμηματικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα (Έδρα, Διακρατικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 2116/Β/14-10-2008)

Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Ειδική Αγωγή (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 2051/Β/03-10-2008)

Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία, με κατευθύνσεις: 1. Συμβουλευτική Ψυχολογία, 2. Συμβουλευτική. (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 2455/Β/02-12-2008)

Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία, (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό Απονέμει: Δ.Δ.) (ΦΕΚ 2455/Β/02-12-2008)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης Παν. Θεσσαλονίκης:
Ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Έδρα, Διατμηματικό Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Μουσειολογία (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Επιστήμες της Αγωγής στους τομείς: 1. Προγραμματισμός Αγωγής & Εκπαίδευσης στην Πρώτη Παιδική Ηλικία, 2. Ψυχοπαιδαγωγική Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες, 3. Γλωσσική & Πολιτισμική Παιδεία (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Διδακτικές της πολυγλωσσίας & γλωσσικές πολιτικές - Διάδοση των γλωσσών & πολιτισμών σε πολύγλωσσα περιβάλλοντα. (Έδρα, Διαπανεπιστημιακό / Διεθνές. Απονέμει Μ.Δ.Ε.)

Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: Ένα σχολείο για όλους, με κατευθύνσεις: 1. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, 2. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες της πολυπολιτισμικότητας (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 1877/Β'/14-9-2007)

1. Ειδική Αγωγή, 2. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1877/Β'/14-9-2007)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Παν. Δυτικής Μακεδονίας:
Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Σημειωτική και Επικοινωνία (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Εκπαίδευση και νέες τεχνολογίες (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Παιδαγωγική, με κατευθύνσεις: 1.Διδακτική Μεθοδολογία & Αναλυτικά Προγράμματα, 2. Πολιτισμικές Σπουδές (Σημειωτικές δομές & πρακτικές), 3. Εκπαιδευτική Πολιτική & Εκπαιδευτική Έρευνα, 4. Ψυχολογικές & Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Διαφορετικότητας, 5. Γλώσσα & Λογοτεχνία στην Εκπαίδευση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1572/Β/06-08-2008)

Δημιουργική Γραφή (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1650/Β/14-08-2008)

Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη (Μ.Δ.Ε. Διαπανεπιστημιακό - Διατμηματικό)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία Παν. Πατρών:
Επιστήμες της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στα εξής πεδία: 1. Κοινωνική Θεωρία, Πολιτική & Πρακτικές στην Εκπαίδευση, 2. Ψυχολογία στην Εκπαίδευση - Ειδική Αγωγή, 3. Λόγος, Τέχνη & Πολιτισμός στην Εκπαίδευση, 4. Διδακτική των Θετικών Επιστημών: Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Αξιολόγηση & Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 42/Β'/22-1-2003)

Επιστήμες της Εκπαίδευσης & της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Παν. Ιωαννίνων:
Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Παν. Κρήτης:
Σχολική Ψυχολογία και Ψυχολογία της Υγείας (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Επιστήμες της Αγωγής, με κατευθύνσεις: 1. Παιδαγωγική & Διδακτική στην Προσχολική Εκπαίδευση και Ειδίκευση: Γλώσσα & Γραμματισμός στην Προσχολική Εκπαίδευση, 2. Εφαρμογές της Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση και Ειδίκευση: Ψυχοπαιδαγωγικές Παρεμβάσεις για παιδιά προσχολικής & σχολικής ηλικίας (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία Παν. Θράκης:
Επιστήμες της Εκπαίδευσης: Κοινωνικοπολιτισμική - Ενισχυτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εμψυχωτών (Έδρα, Διαπανεπιστημιακό, Διατμηματικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ και εδώ.


Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Παν. Αιγαίου:
Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Κοινωνικο-πολιτισμική Εκπαίδευση & Κατάρτιση Εμψυχωτών στις κατευθύνσεις: 1. Κοινωνική & Πολιτισμική Εκπαίδευση, 2. Ενισχυτική & Προσχολική Εκπαίδευση (Συμμετέχει, Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ)

Μοντέλα Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων με τις εξής κατευθύνσεις: 1. Διαχείριση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2. Διαχείριση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Μοντέλα Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Έδρα, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Φύλο & Νέα Εκπαιδευτικά & Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Φύλο, Εκπαίδευση & Απασχόληση (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Παιδικού Βιβλίου & Παιδαγωγικό Υλικό (Έδρα, Διατμηματικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: Ένα σχολείο για όλους, με κατευθύνσεις: 1. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, 2. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες της πολυπολιτισμικότητας (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 1877/Β'/14-9-2007)

1. Ειδική Αγωγή, 2. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1877/Β'/14-9-2007)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης Παν. Θεσσαλίας:
Παιδαγωγικό Παιχνίδι & Παιδαγωγικό Υλικό στην Πρώτη Παιδική Ηλικία (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


(*) "Έδρα": Το τμήμα είναι η έδρα του μεταπτυχιακού προγράμματος, "Συμμετέχει": Το τμήμα συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, "Μ.Δ.Ε.": Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, "Δ.Δ.": Διδακτορικό Δίπλωμα. 

Οι απόφοιτοι των τμημάτων, εκτός από τα μεταπτυχιακά που προσφέρουν τα τμήματά τους, μπορούν να παρακολουθήσουν όλα τα μεταπτυχιακά που προσφέρουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, καθώς και μεταπτυχιακά στους τομείς της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας, της φιλοσοφίας, της ιστορίας, της διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων και των τεχνών που μπορούν να λειτουργήσουν στο πλαίσιο της προσχολικής αγωγής, όπως κουκλοθέατρο, μουσική, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι) κτλ. 

Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων: 
Νηπιαγωγοί (Π.Ε.60) σε δημόσια ή ιδιωτικά νηπιαγωγεία.

Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.61). Σύμφωνα με το νόμο 3699/2008 (ΦΕΚ 199/Α'/2008) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι απόφοιτοι των Τμημάτων Νηπιαγωγών που έχουν κάποια μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) μπορούν να διοριστούν(ως Π.Ε.61) στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ).

Νηπιαγωγοί σε δημόσιους ή ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

Να ιδρύσουν δικό τους νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.

Παιδαγωγοί σε φορείς και οργανισμούς.

Σε Δημοτικά ή Ιδιωτικά κέντρα ψυχαγωγίας παιδιών προσχολικής ηλικίας (παιδότοποι), σε παιδικές κατασκηνώσεις κ.ά.

Σε νοσοκομεία παίδων και σε ιδρύματα φροντίδας και απασχόλησης του παιδιού.


Περιγραφή Επαγγέλματος Κλάδου:

Νηπιαγωγός: Ασχολείται με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Ο νηπιαγωγός φροντίζει για την ψυχοκινητική και νοητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τα βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες αντίληψης του κόσμου που τα περιβάλλει και παράλληλα, τα ασκεί στον συντονισμό των κινήσεών τους. Για το σκοπό αυτό δημιουργεί στο χώρο του νηπιαγωγείου ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα για τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το παιγνίδι, το τραγούδι, την απαγγελία, τη διήγηση, το χορό, τη ζωγραφική, τη χειροτεχνία. 
Επίσης, παρακολουθεί τα παιδιά την ώρα του παιχνιδιού και του φαγητού, με σκοπό να συνηθίσουν στην τάξη και στην καθαριότητα και να προσαρμοστούν στην ομαδική ζωή. Το καθήκον του νηπιαγωγού είναι να βοηθά το παιδί να κατανοήσει την έννοια της ομάδας, να ενταχθεί σε αυτήν, να μάθει να συνεργάζεται, να δημιουργεί και να συναγωνίζεται ευγενικά με τους συνομηλίκους του. Το ομαδικό παιγνίδι, η ατομική δημιουργία, η πνευματική άσκηση και η ψυχαγωγία, αποτελούν τα βασικά μέσα που χρησιμοποιεί στην εκπαιδευτική του δραστηριότητα. 


Αντιστοιχία Τμημάτων - Δυνατότητες Μετεγγραφής σε άλλα Τμήματα:

Υπάρχει δυνατότητα μετεγγραφής ανάμεσα στα 9 τμήματα της ομάδας.
Administrator
avatar
Γκουρού
Points : 1040

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης