keno
 
Καλώς ήρθες Επισκέπτη
Πρόσφατα Θέματα
» Ποιοι θελουν να περασουν Χημικο και σε ποια πολη θελετεεε?
Χθες στις 1:46 από marinak

» Σε ποια σχολή θέλετε να περάσετε;
21.11.17 18:47 από Hopeless hip hop romantic

» Μοιράσου μαζί μας τις σκέψεις σου
19.11.17 23:12 από _annamaria_j

» Ελάτε να γνωριστούμε!
18.11.17 10:54 από Miloudi

» Προγραμμα
12.11.17 16:02 από Brendamariakas

» Γνωμες
12.11.17 7:43 από kat cat

» Πανελλήνιες 2η φορά !
09.11.17 7:24 από kat cat

» οι σκεψεις μου!
05.11.17 14:01 από ele99

» ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΉΜΑΤΑ
02.11.17 14:53 από Dimitriakas

» Σκεφτομαι να ξαναδωσω
30.10.17 19:36 από Zoi89

» Παροχές για Φοιτητές
29.10.17 12:18 από Sofitefaa

» Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης (2, Ι, Ε)
28.10.17 20:11 από Γκουρού

» Γραφιστικής (ΙΙ, Ε)
28.10.17 20:10 από Γκουρού

» Διεθνούς Εμπορίου
28.10.17 20:10 από Γκουρού

» Διοίκησης Επιχειρήσεων (14)
28.10.17 20:08 από Γκουρού

» Διοίκησης Μονάδων Υγείας & Πρόνοιας (2)
28.10.17 20:07 από Γκουρού

» Διοίκησης, Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων (2)
28.10.17 20:07 από Γκουρού

» Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (2)
28.10.17 20:06 από Γκουρού

» Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχ/σεων Φιλοξενίας (8, Ε)
28.10.17 20:05 από Γκουρού

» Εμπορίας & Διαφήμισης
28.10.17 20:05 από Γκουρού

Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
kat cat
 
ele99
 
aoratos
 
Brendamariakas
 
Savvi Xatz
 
Jenulili
 
Hopeless hip hop romantic
 
Demy2000
 
greg7
 
Miloudi
 

Παρόντες χρήστες
Επισκέπτες : 0
«Μυστικοί» : 0
Μέλη : 0
Συνδεδεμένοι :
Refresh
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 1503, στις 27.05.16 23:35
Συνολικοί επισκέπτες







Thema Aplo Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (9, Ι, ΙΙΙ, ΙV)

Δημοσίευση από Γκουρού Την / Το 28.10.17 1:24

Στην ομάδα αυτή ανήκουν τα "Παιδαγωγικά τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης" των Πανεπιστημίων:
Αθηνών το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 128.

Θεσσαλονίκης το οποίο είναι ενταγμένο στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1986. Κωδ. Μηχανογραφικού: 140.

Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα τη Φλώρινα, το οποίο είναι ενταγμένο στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1990. Κωδ. Μηχανογραφικού: 334.

Πατρών το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1986. Κωδ. Μηχανογραφικού: 141.

Ιωαννίνων το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 130.

Κρήτης, με έδρα το Ρέθυμνο, το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1984. Κωδ. Μηχανογραφικού: 132.

Θράκης, με έδρα την Αλεξανδρούπολη, το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1986. Κωδ. Μηχανογραφικού: 142.

Αιγαίου, με έδρα τη Ρόδο, το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1986. Κωδ. Μηχανογραφικού: 143.

Θεσσαλίας, με έδρα τον Βόλο, το οποίο είναι ενταγμένο στη Σχολή Οικονομικών, Κοινωνικών & Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπ. Έτος Ίδρυσης 1988. Κωδ. Μηχανογραφικού: 164.


Στα τμήματα υπάρχει πρόσβαση από τα Επιστημονικά Πεδία Ι, II, III και ΙV.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
1. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών δύναται να ορίζεται επιπλέον αριθμός εισακτέων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Οι επιπλέον αυτοί εισακτέοι προέρχονται αποκλειστικά από τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και έχουν την υποχρέωση να επιλέξουν και να αξιολογηθούν επιτυχώς σε όλα τα μαθήματα που προσφέρει ο Τομέας Μειονοτικής Εκπαίδευσης του εν λόγω Τμήματος. Οι συγκεκριμένοι εισακτέοι δεν δικαιούνται μετεγγραφής.

2. Συστήνεται Κλάδος ΠΕ 73 «Εκπαιδευτικοί Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης» αποκλειστικά για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού και των λειτουργικών αναγκών του μειονοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Θράκης. Στον κλάδο εγγράφονται: α) οι απόφοιτοι της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.), β) οι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, που έχουν εισαχθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 έως το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, εφόσον κατά τη διάρκεια των σπουδών τους έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς σε επτά (7) τουλάχιστον διδακτικά αντικείμενα-μαθήματα που εμπίπτουν στις ακόλουθες γνωστικές περιοχές «Τουρκική γλώσσα και η Διδακτική της», «Μειονοτική Εκπαίδευση» και «Θέματα πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμικότητας» και γ) οι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης που εισήλθαν σύμφωνα με την παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου περί επιπλέον αριθμού εισακτέων και έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς σε όλα τα μαθήματα που προσφέρει ο Τομέας Μειονοτικής Εκπαίδευσης.

3. Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης έχει την ευθύνη για τη διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των μειονοτικών σχολείων. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που εκδίδεται κατόπιν σχετικής εισήγησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ρυθμίζονται όλες οι σχετικές λεπτομέρειες για την παροχή των προγραμμάτων επιμόρφωσης και ιδίως η στελέχωση, το εκπαιδευτικό προσωπικό, η διάρκεια, το πρόγραμμα, η οργάνωση, η διοίκηση και η χρηματοδότησή τους, η δυνατότητα συνεργασίας με Τμήματα του ιδίου ή άλλου Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και ο απονεμόμενος τίτλος σπουδών.

Σκοπός - Αντικείμενο Σπουδών: Βασικοί σκοποί των τμημάτων αυτών είναι η έρευνα και παραγωγή γνώσης στις επιστήμες της Αγωγής και η εκπαίδευση προσωπικού για τη στελέχωση των Δημοτικών Σχολείων της χώρας. 
Αναλυτικότερα, τα Παιδαγωγικά Τμήματα στοχεύουν:
Στην καλλιέργεια και προαγωγή των Παιδαγωγικών Επιστημών με την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα, τη συμβολή στην αντιμετώπιση και στην επίλυση παιδαγωγικών προβλημάτων.

Την παροχή στους πτυχιούχους τους της θεωρητικής και πρακτικής γνώσης και όλων των απαραίτητων εφοδίων που θα εξασφαλίσουν την άρτια κατάρτισή τους ώστε να εκπληρώσουν με υπευθυνότητα και επιτυχία το παιδαγωγικό και διδακτικό τους έργο: την κατανόηση βασικών εννοιών και θεωριών των επιστημών της αγωγής, την εξοικείωση με τη μεθοδολογία τους (παιδαγωγική κατάρτιση), την ανάπτυξη των απαραίτητων παιδαγωγικών και διδακτικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων, την απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων, της μεθοδολογίας και διδακτικής των επιστημών, το γνωστικό αντικείμενο των οποίων περιλαμβάνεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου.


Οργάνωση Σπουδών:
Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών
Τομείς: 1. Επιστημών Αγωγής, 2. Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, 3. Ανθρωπιστικών Σπουδών, 4. Μαθηματικών και Πληροφορικής, 5. Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος. 
Εργαστήρια: 1. Πληροφορικής, 2. Φυσικών Επιστημών και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, 3. Πειραματικής Παιδαγωγικής, 4. Ψυχολογίας, 5.Κοινωνικών Επιστημών, 6. Μαθηματικών Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Μαθηματικών, 7. Συγκριτικής Παιδαγωγικής, Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Επικοινωνίας, 8. Τέχνης και Λόγου, 9. Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, 10. Βιοφυσικό Περιβάλλον: Νευροεπιστήμες και Μάθηση, 11. Λογοθεραπείας, 12. Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας & Διδακτικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας 

Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Τομείς: 1. Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών, 2. Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών, 3. Παιδαγωγικής και Κοινωνικού Αποκλεισμού.

Τμήμα Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας
Κατηγορίες Μαθημάτων: 1. Επιστήμες της Αγωγής, 2. Ανθρωπιστικές Επιστήμες και η Διδακτική τους, 3. Θετικές Επιστήμες και η Διδακτική τους. 
Εργαστήρια: 1. Τοπικής Ιστορίας, 2. Διδακτικής Μαθηματικών και Νέων Τεχνολογιών, 3. Φυσικής και Χημείας, 4. Εικαστικών, 5. Μουσικής. 

Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών
Τομείς: 1. Παιδαγωγικής, 2. Ψυχολογίας, 3. Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, 4. Γενικών Επιστημών. 
Εργαστήρια: 1. Παιδαγωγικής Έρευνας, 2. Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας, 3. Ιστορικού Αρχείου Νεοελληνικής & Διεθνούς Εκπ/σης, 4. Έρευνας και Διδασκαλίας των Μαθηματικών, 5. Ανάλυσης & Σχεδιασμού Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Kοινωνιολογικής Ανάλυσης Δεδομένων της Εκπαίδευσης, Τεκμηρίωσης, 6. Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, 7. Ψυχολογίας (Ερευνητική και Διαγνωστική Μονάδα Δυσλεξίας), 8. Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, 9. Θετικών Επιστημών, 10. Θεωρητικών Επιστημών. 

Τμήμα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ομάδες Μαθημάτων που αφορούν σε: 1. Γενική Παιδαγωγική Γνώση, 2. Εκπαίδευση και Κατάρτιση σε θέματα Διδακτικής (γενικής και ειδικής), 3. Εκπαίδευση σε Γνωστικά Αντικείμενα. 
Εργαστήρια: 1. Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Συμβουλευτικής και Έρευνας, 2. Γεωγραφικής και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, 3. Γλώσσας - Γλωσσικής Διδασκαλίας και Πολιτισμού, 4. Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης, 5. Μελετών Απόδημου Ελληνισμού και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, 6. Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση, 7. Έρευνας στη Διδασκαλία των Μαθηματικών, 8. Διδακτικής και Σχολικής Παιδαγωγικής, 9. Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας της Φυσικής. 
Διδασκαλείο: Λειτουργεί από το 1996 (Π.Δ. 354/96, ΦEK 231/96) και έχει ως σκοπό τη μετεκπαίδευση και εξειδίκευση του εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. H μετεκπαίδευση αφορά δύο κατευθύνσεις, τη Γενική και την Ειδική. Διαρκεί 4 εξάμηνα και με την ολοκλήρωσή της, χορηγείται δίπλωμα μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής. 
Πειραματικά Σχολεία: Υπάγονται και εποπτεύονται επιστημονικώς τα σχολεία της πρώην Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ιωαννίνων (ΦΕΚ 96/14.2.1995). 

Τμήμα Πανεπιστημίου Κρήτης
Τομείς: 1. Θεωρίας και Κοινωνιολογίας της Παιδείας, 2. Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και Μεθοδολογίας της Έρευνας, 3. Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Διδακτικής Μεθοδολογίας και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, 4. Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, 5. Θετικών Επιστημών. 
Εργαστήρια: 1. Διδακτικής Θετικών Επιστημών (Φυσικής - Χημείας, Πληροφορικής), 2. Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών, 3. Μελέτης της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση, 4. Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας της Εκπαίδευσης και του Διδασκαλικού Επαγγέλματος, 5. Οπτικοακουστικών Μέσων, 6. Καλλιτεχνικών. 

Τμήμα Πανεπιστημίου Θράκης
Τομείς: 1. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, 2. Θετικών Επιστημών, 3. Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
Ειδικεύσεις: 1. Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, 2. Παιδαγωγική και Ψυχολογία, 3. Φυσικομαθηματικά. 
Εργαστήρια: 1. Διδακτικής Μεθοδολογίας και Πρακτικής Άσκησης, 2. Ειδικής Παιδαγωγικής, 3. Φυσικών Επιστημών, 4. Μαθηματικών και Πληροφορικής, 5. Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης. 

Τμήμα Πανεπιστημίου Αιγαίου
Τομείς/Ενότητες μαθημάτων: 1. Ψυχολογία και Παιδαγωγικές Επιστήμες, 2. Κοινωνικές - Ανθρωπιστικές Επιστήμες και η Διδακτική τους, 3. Θετικές Επιστήμες - Νέες Τεχνολογίες και η Διδακτική τους, 4. Ελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία - Λαογραφία και η Διδακτική τους.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη πτυχίου αποτελεί η συμμετοχή των φοιτητών στις πρακτικές ασκήσεις που γίνονται σε σχολεία. Επίσης, για την απόκτηση πτυχίου ο φοιτητής υποχρεούται να παρακολουθήσει επιτυχώς 6 εξάμηνα μιας ξένης γλώσσας. 
Εργαστήρια: 1. Μαθηματικών, Διδακτικής τους & Πολυμέσα, 2. Καλλιτεχνικής & Πολιτισμικής Παιδείας, 3. Γλωσσολογίας 

Τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Κύκλοι μαθημάτων: Ο πρώτος κύκλος περιλαμβάνει μαθήματα γενικής επιστημονικής κατάρτισης και γενικής μόρφωσης, ο δεύτερος αναφέρεται στην ψυχοπαιδαγωγική κατάρτιση στην ευρύτερη περιοχή της Επιστήμης της Αγωγής, ο τρίτος αφορά στην κατάρτιση του φοιτητή στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα διδασκαλίας, ενώ ο τέταρτος κύκλος μαθημάτων αναφέρεται στην κατάρτιση του φοιτητή στη θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας, τη διδακτική των επιμέρους μαθημάτων και τη σχολική πρακτική. 
Εργαστήρια: 1. Εκπαιδευτικής Ιστορίας, 2. Μελέτης, Διδασκαλίας και Διάδοσης της Ελληνικής Γλώσσας, 3. Μαθηματικής Εκπαίδευσης, 4. Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, 5. Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού.


Σε όλα τα τμήματα είναι υποχρεωτική η πρακτική άσκηση, η οποία περιλαμβάνει και υποδειγματικές διδασκαλίες σε διάφορες τάξεις του δημοτικού σχολείου. 

Ενδεικτικά Μαθήματα: Παιδαγωγική, Εκπαιδευτικά Προβλήματα και Εκπαιδευτική πολιτική, Διδακτική (Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών, Νεοελληνικής Γλώσσας, Ιστορίας), Ψυχολογία (Αναπτυξιακή, Κλινική, Γνωστική, Εξελικτική, Σχολική, της Προσωπικότητας), Μαθησιακές δυσκολίες, Ειδική Αγωγή, Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Μεθοδολογία της Έρευνας, Διδακτική Μεθοδολογία και Πράξη, Μεθοδολογία της Διδασκαλίας, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Διγλωσσία και Δίγλωσση Εκπαίδευση, Θεατρικό Παιχνίδι, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Θεωρίες Μάθησης, Αισθητική Αγωγή, Επιστήμη της Αγωγής, Μουσική, Παιδική Λογοτεχνία, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Οργάνωση & Λειτουργία Σχολικής Μονάδας κ.ά. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα μπορείτε να βρείτε στους δικτυακούς τόπους των τμημάτων. 

Διάρκεια φοίτησης: 8 εξάμηνα. 

Μεταπτυχιακά Προγράμματα που προσφέρουν τα τμήματα (*): 

Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Αθηνών:
Συγκριτική Παιδαγωγική, με ειδίκευση σε ζητήματα ποιότητας της εκπαίδευσης, στους εξής τομείς: 1) Ειδικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας 2) Επιστημών της Αγωγής (Κατευθύνσεις: α. Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική, β. Κοινωνιοβιολογία, Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση), 3) Μαθηματικών & Πληροφορικής (Κατευθύνσεις: α. Μαθηματικά στην Εκπαίδευση, β. Πληροφορική στην Εκπαίδευση), 4) Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας & Περιβάλλοντος (Κατεύθυνση: Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση), 5) Ανθρωπιστικών Σπουδών (Κατευθύνσεις: α. Διδακτική Γλώσσας -Λογοτεχνία -Θέατρο και Εκπαίδευση, β. Κοινωνιολογία της Εργασίας: Πολιτικές Αγοράς Εργασίας -Μειονότητες- Παιδική Ηλικία) (Έδρα, Διαπανεπιστημιακό / Διεθνές. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 191/Β/08-02-2008)

Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων (Έδρα, Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης:
Παιδαγωγική (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Επιστήμες της Αγωγής στις κατευθύνσεις: 1. Εκπαίδευση & Κοινωνικός Αποκλεισμός, 2. Διδακτική των Θετικών Επιστημών, 3. Διδακτική των Κοινωνικών Επιστημών (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: 
Μουσειολογία (Συμμετέχει, Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ)

Παιδαγωγική με ειδικεύσεις: 1. Σχολική Παιδαγωγική - Διδακτική Μεθοδολογία, 2. Ανθρωπιστικές Σπουδές (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.).

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Πατρών:
Επιστήμες της Αγωγής, στις κατευθύνσεις: 1. Δια Βίου Εκπαίδευση: Πολιτικές, Επιμόρφωση και Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, 2. Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία, 3. Ιστορία Εκπαίδευσης και Μουσειοπαιδαγωγική, 4. Φιλοσοφία της Παιδείας, 5. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας, 6. Ανάπτυξη και Συμβουλευτική της Σταδιοδρομίας, 7. Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση κωφών και βαρηκόων παιδιών, 8. Αναλυτικά προγράμματα και Διδακτική: i) Διδασκαλία Γλώσσας και Γραμματισμού και ii) Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.) (ΦΕΚ 1852/Β/2008).

Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.) (ΦΕΚ 1852/Β/2008).

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: 
Ελληνική Φιλοσοφία - Φιλοσοφία των Επιστημών (Συμμετέχει, Διατμηματικό / Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 2285/Β/11-11-2008)

Λογοθεραπεία: Αντιμετώπιση Προβλημάτων Προφορικού & Γραπτού Λόγου (Μαθησιακές Δυσκολίες) (Έδρα, Διαπανεπιστημιακό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Επιστήμες της Αγωγής, με κατευθύνσεις: 1. Παιδαγωγικές Επιστήμες, 2. Ψυχολογία - Συμβουλευτική, 3. Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, 4. Ανθρωπιστικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Κρήτης:
Επιστήμες της Αγωγής (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.) (ΦΕΚ 95/Β/1994)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Θράκης:
Επιστήμες της Αγωγής με κατευθύνσεις: 1. Σχολική Παιδαγωγική & Διαφορετικότητα στην Εκπαίδευση (Διαπολιτισμική Αγωγή, Ειδική Αγωγή), 2. Διδακτική Θετικών Επιστημών, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Νέες Τεχνολογίες. 3. Γλώσσα & Πολιτισμός: Θεωρητικές & Διδακτικές Προσεγγίσεις (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Αιγαίου:
Παιδικού Βιβλίου & Παιδαγωγικό Υλικό (Συμμετέχει, Διατμηματικό. Απονέμει: Μ.Δ.Ε.)

Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με χρήση Νέων Τεχνολογιών (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας:
Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης & Παραγωγή Διδακτικού Υλικού με κατευθύνσεις: 1. στις Θετικές Επιστήμες 2. στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Έδρα. Απονέμει: Μ.Δ.Ε. & Δ.Δ.)

Δείτε αναλυτικά τα ενεργά προγράμματα του τμήματος εδώ.


(*) "Έδρα": Το τμήμα είναι η έδρα του μεταπτυχιακού προγράμματος, "Συμμετέχει": Το τμήμα συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, "Μ.Δ.Ε.": Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, "Δ.Δ.": Διδακτορικό Δίπλωμα. 

Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων:
Δάσκαλοι (Π.Ε.70) σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία.

Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.71). Σύμφωνα με το νόμο 3699/2008 (ΦΕΚ 199/Α'/2008) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης που έχουν κάποια μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) μπορούν να διοριστούν στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ).

Σε υπηρεσίες της Λαϊκής Επιμόρφωσης και προγράμματα αλφαβητισμού.

Σε ερευνητικά κέντρα.


Περιγραφή Επαγγέλματος Κλάδου:

Δάσκαλος: Έχει ως έργο του τη διδασκαλία των μαθημάτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μαθητές ηλικίας από έξι ως δώδεκα ετών. Ο δάσκαλος οργανώνει την ύλη που πρέπει να μεταδώσει στα παιδιά σε διδακτικές ενότητες, ώστε να διδαχθεί ομοιόμορφα κατά τη διάρκεια του έτους. Προετοιμάζει τη διδασκαλία του και τα απαραίτητα εποπτικά μέσα (εικόνες, χάρτες, διαφάνειες, φιλμ). 

Όταν η φύση του μαθήματος το απαιτεί, όπως η Φυσική Πειραματική και η Χημεία, εκτελεί τα απαραίτητα πειράματα μαζί με τα παιδιά. Είναι υπεύθυνος για την αξιολόγηση της επίδοσης και της εργασίας των μαθητών του, για τον προγραμματισμό και την προετοιμασία των διδασκαλιών του, καθώς και για τη διόρθωση των γραπτών δοκιμίων και άλλων εργασιών των μαθητών. Όταν εφημερεύει προσέρχεται στο σχολείο πρώτος, αποχωρεί τελευταίος και παρακολουθεί τους μαθητές στα διαλείμματα. Βοηθά το διευθυντή του σχολείου στη γραφική εργασία. 

Συμμετέχει στην οργάνωση των σχολικών εορτών και στις διάφορες πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις. Συνοδεύει τους μαθητές σε επισκέψεις και ημερήσιες εκδρομές. Συγκεντρώνει τους γονείς και κηδεμόνες σε περιοδικά διαστήματα για να ανακοινώσει τα αποτελέσματα των επιδόσεων των παιδιών τους και να συζητήσει μαζί τους διάφορα προβλήματα που παρουσιάζονται στη σχολική ζωή. 

Φροντίζει να ενημερώνεται γύρω από τις νέες κατευθύνσεις των επιστημών της αγωγής και να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας. Ακόμη, οφείλει να εξασφαλίζει την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε όλη τη διαδικασία της μάθησης, προσπαθεί να παρέχει βοήθεια στους μαθητές σε ατομική βάση. Επισημαίνει προβλήματα και καταστάσεις που εμποδίζουν τη μαθησιακή ικανότητα του παιδιού, όπως οργανικές, ή ψυχικές παθήσεις. 

Συμβάλλει στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και στην καλλιέργεια του χαρακτήρα των μαθητών. Τέλος, φροντίζει ώστε οι μαθητές του να αναπτύσσουν την κρίση τους και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες. Τους βοηθά επίσης να αποκτήσουν αυτογνωσία δημιουργεί ένα κλίμα συνεννόησης και συνεργασίας μαζί τους. 

Αντιστοιχία Τμημάτων - Δυνατότητες Μετεγγραφής σε άλλα Τμήματα:

Υπάρχει δυνατότητα μετεγγραφής ανάμεσα στα 9 τμήματα της ομάδας.
Administrator
avatar
Γκουρού
Points : 1040

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης