keno
 
Καλώς ήρθες Επισκέπτη
Πρόσφατα Θέματα
» The End.
22.06.17 19:40 από StefanNemania

» ΘΕΡΙΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ/ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2018
21.06.17 0:43 από Danai

» ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΉΜΑΤΑ
19.06.17 15:42 από Danai

» 4o πεδίο
19.06.17 15:19 από daskalitsa56

» Γερμανική Γλώσσα και Φιλοσοφία
17.06.17 15:11 από Danai

» Σε ποια σχολή θέλετε να περάσετε;
17.06.17 15:10 από Danai

» ΑΟΘ 2017
16.06.17 18:27 από JJohn1

» 3ο πεδιο
16.06.17 16:56 από Μαρα

» ΛΑΤΙΝΙΚΑ 2017
15.06.17 15:50 από Μαράκι12

» Χημεια 2017
15.06.17 9:01 από StefanNemania

» Φυσική 2017
14.06.17 13:49 από Σωκράτης!

»  Ιστορια
12.06.17 22:25 από Danai

» ΑΕΠΠ 2017
12.06.17 20:18 από Σωκράτης!

» Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2017
12.06.17 15:06 από daskalitsa56

» Μαθηματικά κάνεις?
11.06.17 16:13 από Σωκράτης!

» σχολες
11.06.17 15:13 από Danai

» ΑΡΧΑΙΑ 2017
10.06.17 12:03 από Eirinizamponokoptiki

» ΕΚΘΕΣΗ 2017
10.06.17 0:19 από Danai

» Γνωστό (Πλάτωνας-Αριστοτέλης)
09.06.17 0:06 από Danai

» Τιιιι γραψαμε σημερα ;
08.06.17 23:00 από Danai

Κορυφαίοι συγγραφείς του μήνα
JJohn1
 
Σωκράτης!
 
Danai
 
Θείος Μπολζάνος
 
Mart
 
Μαράκι12
 
sofakik
 
Active123
 
Froufrou
 
Sotos
 

Παρόντες χρήστες
Επισκέπτες : 0
«Μυστικοί» : 0
Μέλη : 0
Συνδεδεμένοι :
Refresh
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 1503, στις 27.05.16 23:35
Συνολικοί επισκέπτες






Thema Aplo ✔7 μυστικά διατροφής στις πανελλήνιες εξετάσεις

Δημοσίευση από Study4u Την / Το 14.02.16 17:13



7  απλά αλλά σημαντικά μυστικά διατροφής στις πανελλήνιες εξετάσεις , μπορούν να βοηθήσουν τους υποψηφίους να έχουν περισσότερη ενέργεια και καλύτερη απόδοση .


Οι εξετάσεις αυτές έρχονται μαζί με άγχος , στρες , σωματική και πνευματική εξάντληση , έλλειψη ύπνου αλλά και με σημαντικές διατροφικές ελλείψεις , ελλείψεις σε βασικά θρεπτικά συστατικά που συχνά περνούν απαρατήρητες , επηρεάζουν όμως σημαντικά την προετοιμασία των υποψηφίων.
Είναι λοιπόν σκόπιμο να γνωρίζουμε 7 απλά μυστικά διατροφής στις πανελλήνιες εξετάσεις , ώστε να βοηθήσουμε των υποψήφιο να έχει αυξημένη πνευματική διαύγεια και αντοχή για να αποδώσει καλύτερα τις κρίσιμες ημέρες .

Ο υποψήφιος θα πρέπει:

  • Να καταναλώνει τουλάχιστον 3 πλήρη γεύματα ημερησίως, ώστε να μην μένει καθόλου νηστικός ,


  • Να ξεκινά την ημέρα με ένα πλούσιο πρωινό που να περιλαμβάνει 2 φέτες ψωμί τουλάχιστον και ένα γαλακτοκομικό προϊόν (ένα ποτήρι γάλα, 1, αρριάνι ή ξινόγαλο ή κεσεδάκι γιαούρτι) ,


  • Να καταναλώνει υγιεινά τρόφιμα που προσδίδουν όμως συμπυκνωμένη ενέργεια στον οργανισμό : ξηρούς καρπούς , μέλι , παστέλι , ταχίνι , σοκολάτα υγείας , σπιτικές μαρμελάδες , χυμούς και μίξερ φρούτων ,


  • Να πίνει νερό και τρώει τροφές που έχουν μεγάλο ποσοστό νερού (φρούτα και λαχανικά) για να ενυδατώνεται σωστά ,


  • Να τρώει φαγητά με λιγότερο λάδι και βούτυρο , λιγότερα τηγανιτά και όχι τόσο λιπαρά κρέατα , ώστε να χωνεύει εύκολα χωρίς να βαραίνει ,
  • Να τρώει μέτρια αλατισμένα φαγητά για να υπάρχει ηλεκτρολυτική ισορροπία στον οργανισμό,


  • Να καταναλώνει καφέ και τσάι που περιέχουν καφεΐνη με μέτρο ώστε να έχει πνευματική διαύγεια χωρίς όμως να αφυδατώνεται.

Οι γονείς επιζητούν τρόπους να βοηθήσουν τα ήδη αγχωμένα παιδιά τους που αυτήν την εποχή , δύσκολα δέχονται συμβουλές. Με 7 απλά μυστικά διατροφής στις πανελλήνιες εξετάσεις που το παιδί δεν θα καταλάβει ούτε θα παρατηρήσει , ο γονιός μπορεί να το βοηθήσει ουσιαστικά , αθόρυβα αλλά και πρακτικά ώστε να έχει περισσότερη όρεξη και διάθεση να ριχτεί απερίσπαστο στην μάχη των εξετάσεων , κάτι που για όλες τις οικογένειες αποτελεί ζητούμενο αυτήν την εποχή.
Administrator
avatar
Study4u
Στόχος : Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Points : 1459

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης